snön faller vit om taken

WÖWÖWÖWÖÖÖ NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER!!!
Rapport om senaste veckornas kreativa inslag: 0
Har dock fixat här hemma och då känns det bättre att vara och leva här. Årets färg är turkos och årets melodi är blandade spellistor. Idag ska vi ha halv åtta hos mig middag här och jag hoppas och vill att det ska bli ett återkommande inslag i min tillvaro. Alla får komma. 

I övrigt infinner sig ännu en liten kris inuti. Vad som är poängen med allt arbetande och vem jag är som person. Kommer inte fram till så mycket när jag resonerar med mig själv så jag kanske borde dela med mig mer. Känns dock som att de flesta sitter i samma båt och hur ska man då kunna stötta varandra?
Mina kroppskomplex har inte utrotats under 2014 heller och jag spyr snart ner mig själv och slutar att äta. 
Så fort någon kommer nära så föds spökena på nytt. Mitt problem är alltid detsamma, jag tror att jag lurar människor då mitt sminkade ansikte går hand i hand med ideal och norm men sen att min kropp står oerhört långt därifrån. Kan inte lita på någon,lita på att någon skulle kunna gilla det den ser när jag bara är jag. 

Klart slut från förvirrad. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0