Malmooooe, grupptryck, pripps blå, och EUROVISION

Tog tåget till Malmö förra veckan (tog bara 8 timmar typ. FAIL.) Väl framme började genast gruppaktiviteterna som sedan mynnade ut i ett enda stort dåligt humör där alla hackade på alla och sarkasmen flödade ljuvt i hettan.. (25 grader på lördagen) Jag själv bidrog såklart även till detta och som tack har jag nu en enkelbiljett till helvetet att hämta ut hos SJ me <3 devil.

Hela resan var såklart även en lång fest med massa kul och jag tackar och bockar för att jag fick vara med! Nina, Klas och Kerstin hade gjort quiz, dekorerat lägenheten och hittat på massa kul!!! Bilder säger mer än tusen ord så se och njut. 
Fick en knäpp i hjärnan på att ta kort på mig själv när jag var full och snygg?! Har kommit på att detta tar sig uttryck just på fyllan. Annars är jag vresig och vill aldrig vara med på kort för att jag alltid blir ful enligt mig själv (och andra)  
Men nu kändes det helt plöstligt naturligt efter några glas pripps blå. Kul kul att ta till vara på tillfället.
 
Godmorgon Klas!
 
 
 
Man riktigt ser hur drinken speglar sig i mina ögonvitor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0