Vårsalong 2013

Hej och hå idag var det ut i sola och iväg till Liljevalchs för att checka vårsalongen. Det var kul och här kommer några favoriter! Vi har även målat idag, ätit korv med bröd och munkar med nutella.
 
 
Jag älskar Alma på den här bilden. Skulle fota Hedda i solen och vips dyker yrvädret upp och spexar i kameran, hö hö skrattade vi och tog en ny bild på båda två. Senare på djurgårdsfärjan så skulle jag kika på den bilden och upptäcker då denna, Alma hade alltså hunnit komma med på den första bilden. JÄTTEKUL!
 
Här är det bästa jag hittade på vårsalongen och jag ska göra en egen likadan tror jag.... eller kanske borde jag komma på något eget.. men aja. FETT!!
 
AV: Shora Goldkuhl

http://shoras.com/
 
 
 
 
Imorgon är det måndag igen och jag ska vara bäst på mitt jobb trots att jag ännu inte kan någonting. Måste hålla huvudet högt. Sen är det cirkelgruppsmöte på Lappis och det blir toppen!
 
Tack för den här helgen, den var fett najs! 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0